fredag den 20. maj 2011

undskyld

undskyld jeg er som jeg er.. jeg er såå irriteret over at jeg er såå skide jaloux det irriter mig såå enormt.. jeg tror vi er lige gode om det her.. jeg har skyldfølelse over at du føler det er din skyld det hele.. for det er det ikk.. det er lige så meget min som det er din.. det er jeg rigtig ked af.. tror bare vi skal få snakket.. selvom vi godt nok har sagt det et par gange efter hånden uden at have gjort det.. ved ikk om det handler om at tilgive hinanden.. jo det er det nok.. og accepter hinanden sådan som vi er og at vi ikk blir dem vi var før.. jeg har også selv ændret mig.. det ved jeg.. såå derfor er det ikk din skyld alene.. jeg har det dårligt.. jeg må bare accepter det som det er for jeg vil ikk miste dig for du betyder såå meget for mig.. ville ikk kunne tilgive mig selv hvis jeg gav afkald på dig.. vi har fulgt hinanden i tykt og tyndt og det skal vi forsætte med.. dette er bare et af de svære skridt i venskab som vi må arbejde os igennem.. håber du kan tilgive mig såå vi igen kan have det godt sammen..
Den bedste veninde man kunne tænke sig er nemlig dig! <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar