mandag den 30. maj 2011

Det hele er skønt!!

det hele er så dejligt for tiden syntes jeg.. ingen hemmeligheder over for de gamle mere.. det er skønt.. og vi har set lidt mere til hinanden.. den ting der bare ikk er såå god det er det at vi snart skal ud af skolen.. det er trist.. man ser ikk de dejlige personer mere.. selvf dem man har nær men ellers ikke.. det blir bare såå mærkeligt!! suk suk.. den sidste sådan rigtig skole dag er i morgen også på oonsdag skal der kastes karmeller.. og jeg skal være landmand.. det er jo nok ikk nogen stor overraskelse.. men hva fanden.. og det var der man godt måtte have fået kortet.. men det har man da self ikk.. suk suk.. håber snart jeg kan få min knallert hjem såå jeg kan lave den.. vil såå gerne skrue på den.. tror det er et meget godt valg at jeg har besluttet at være mekaniker.. men vil også såå gerne køre noget traktor.. men man kan vel nok have et lille landbrug ved siden af.. hehe jep jep det jo godt nok..
savner dig..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar