onsdag den 16. marts 2011

Lorte Stil -.-'

nej hvor jeg dog hader at skrive stil.. mest fordi jeg ikk kan finde på noget at skrive og fordi jeg ikk kan skrive stil.. har også lige været i slagelse og købe et par nye bukser såå det jo godt nok.. og man fik også lige snakket med den dejlige.. hmm.. såå nu sidder jeg og høre musik og drikker en god kop kakao.. mmh.. og prøver at komme igang med den åndssvage stil.. -.-'' men altid godt at Nicolaj og Kenneth kan holde mig ved selvskab.. hehe ( nogle venner jeg har mødt over traktor tech der kommer fra Jylland).. også er der forårs bal på skole i morgen hehe også er der nogle piger fra klassen der syntes at jeg skal have skjorte og sådan noget på hehe såå det skal nok blive sjovt :D hehe i squ seje :P hehe..
savner diig dreng.. :'(

Ingen kommentarer:

Send en kommentar