søndag den 27. marts 2011

Længe siden.. Beklager..

beklager det er lidt siden.. men har ikk rigtig haft tid syntes jeg ;) hehe nåå men har endelig fået min angry birds bamse efter lang vente tid (bestilte den 27/2) hehe og fredag var man sammen med den dejlige.. mmh.. og fik irriteret nogle hehe det er altid skønt.. men mest at være ved dig.. hehe og idag var man sammen med mine små fætre og kusine hehe i er squ dejlige.. og fuck det var sjovt til sidst.. vi fik kørt lidt atv på en god stor mark.. og den er squ fin sådan en 150cc.. og så fik man også en tur på en 650cc.. fuck det var fedt! kunne fandeme godt tænke mig sådan en.. må snart tage mig sammen til det arbejde.. men nu ligger valget mellem en atv og en traktor.. suk.. men nu må vi se om mig og louise's plan virker.. håber jeg fandeme.. og fuck hvor har jeg bare lyst til at køre traktor.. kom nu med en.. vil så gerne..! ;'(
savner gården.. savner Ford Drengen.. og savner at være sammen med Tille at cykle og gå med dig ligesom sidste sommer...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar