tirsdag den 15. maj 2012

OH GOD! er gået helt i barndom!

Jeg fandt min gamle getoblaster frem og kiggede ned der hvor man komte de gamle kassettebånd ned og der lå mit gamle bånd som jeg simpelhen har hørt ja jeg ved ikk hvor mange gang da jeg var mindre og jeg vidste at der var en specielt god sang på men kunne ikke rigtig huske sådan melodien.. nåå men satte den til og den begyndte at spille og der kom mange af de gode sange frem.. og til mit hel har jeg et program på min mobil der kan finde ud af hvad sangene hedder! :D såå jeg fandt lige de beste sange inklusiv den der spiscelle sang med alle instrumenterne! og den sidder jeg bare og høre for groft lige nu! :D den hedder Chase (theme from midnigth express) med istanbul! fuck jeg elsker den sang!!!! <3 d^.^b


Ingen kommentarer:

Send en kommentar