torsdag den 13. oktober 2011

Efterårsferien er lige om hjørnet!!! :O :D

arg okay den er ihvertfald tæt på :D sider og venter på at min dejlige kæreste kommer hjem til mig.. håber jeg nu snart han gør.
Imorgen er der motionsdag på skolen -.- troede det var slut med det når man var gået ud at folkeskolen men det er det ikke.. Desværre.. nåå men skal gå såå det kan jeg lige over komme selvom jeg nok ville have godt af at løbe lidt men det er en anden snak :D når dagen så er færdig på skolen skal jeg hjem og til kiropraktor igen.. men når det såå er færdigt skal jeg op til min skønne kæreste og sove til lørdag aften for søndag skal jeg på gården som jeg jo altid skal i ferierne hehe og aner ikk hvad vi skal lave der ude endnu :) skal være der ude til onsdag eller torsdag også tager jeg op til kæresten igen.. såå det er det jeg skal bruge min ferie på :) savner min kæreste han må godt snart komme her ned!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar